♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Lära sig att gå

Av Debora Persson - 28 juli 2010 19:35

Jösses vilken seg dag detta har varit! Har inte gjort mycket för världen idag inte. Efter att vi varit ute och gått så tog vi det lugnt. Försökte lära Maximilian att gå med gåvagnen. Har tar några steg då och då men mest är han bara intresserad av allt annat när han står där och håller sig fast vid vagnen.

Han ska ju givetvis stå och vinka glatt till oss tills han tappar balansen.

Eller så tittar han på annat och inte koncetrerar sig alls.

Igårkväll när han stog och häll sig i vagnen ville han inte mer så han började gråta. När jag inte tog honom direkt så släppte han taget om vagnen och stog helt ensam men när han insåg att han inte höll i något eller att någon höll i honom tystnade han snabbt och sen skrek han ännu mer och trillade baklänges.

Han är duktig min pojk. Snart snart snart kommer han springa runt, kanske inte ensam men med vagnen som sällskap.

Nehej, jag borde ta tag och göra något vettigt. Finns alltid att göra här hemma. Vid 21 har jag bokat tvn för då är det livet på bb. Då ska man sitta där i soffan och längta tillbaka en liten stund.

Förmodligen blir det läggdags tidigt ikväll med för imorgon ska vi antagligen ta och bege oss mot Ullared för att shoppa massor! Men om vi åker dit i morgon, det märker vi då:)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards