♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Barnvakt

Av Debora Persson - 10 mars 2011 14:23

Goddag.

I morse strax innan 07.00 kom Oskar hit. Jag stack strax därefter till skolan. Maximilian var skållhet i morsen när jag gick hemifrån så feber har han idag med. Men det hade iallafall gått bra här hemma.

Maximilian har ätit bra och druckit en liter saft ungefär. Men det är bra att han får i sig mat och dryck iallafall. Till Oskars stora olycka fick han ta två kladdiga bajsar med. Haha. Och till hans andra stora olycka så var det Teletubbies som gällde hela dagen under Maximilians vakna timmar.

Han var vaken när jag kom hem iallafall. :)

Tur det hade gått bra iallafall! Vi tackar Oskar för hjälpen och hoppas på fler gånger;)

I morgon får min lilla älskling skippa dagis med eftersom han fortfarande har feber och låter som en hel armé när han andas. Dock så är det inte Oskar han får vara hemma med utan antingen blir det jag eller mannen som får stanna hemma med honom.


Idag fick jag även en lapp i brevlådan om att mina saker som jag vann ligger och väntar på mig borta på Ica:)

Roligt!:) Trodde dock de skulle komma hem till mamma eftersom jag skrev att de kunde levereas hem till henne direkt eftersom det ändå är hon som ska få de, men de kom hem till mig iallafall. Gör inget för då får jag kolla in dom innan henne:)


Nu ska jag sätta mig brevid min sjuka lilla pojk och kolla på Big Brother innan vi kommer göra något annat vettigt. Måste ta och äta något med. Har inte ätit idag ännu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards