♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Blekinge

Av Debora Persson - 7 maj 2011 21:17

Är nu hemma igen efter vår lilla visit i blekinge.

Har hunnit med att gosa med en nykläckt liten Hugo, och åh vad han luktade bebis!! Bebisar är sånt man skulle kunna sniffa på livet ut för det är så underbart. Och han var så lugn och snäll, visserligen sov han största delen av tiden vi var och hälsade på :) Jag ville inte lämna ifrån mig honom  för han var såå mysig!  Jösses vad man saknar bebistiden!

Vi har även hunnit med att träffa Dennis föräldrar och hans mormor.

Vi har varit hos mamma i huset och grillat, matat djuren och innan vi åkte hem så har vi hälst på pappa i husvagnen där även min faster och hennes man kom inom och hälsade på.


Nu har vi precis kommit hem och jag är verkligen dundertrött så jag tilloch med nästan bölar till programmet på tv4 just nu och så luktar jag rök så in i bomben så måste byta kläder.


Jag och Dennis fick nämligen gå in i huset idag och titta på hur det ser ut nu efter branden.

Innan har vi inte fått gå in pga rasrisk och andra risker samt att huset skulle kontrolleras mm innan man fick gå in.

Men alltså, jag har sett bilder från hur det ser ut inuti huset som Göte tagit när han fick gå in och att se det i verkligenheten var verkligen inte samma sak. Tänk att man själv bott där och att min familj egentligen skulle bott där nu. Det ser verkligen ut som ett riktigt spökhus. Allt är svart och det är helt sjukt, det går inte föreställa sig! Glas och bråte  överallt. Det är inte rättvisst att mammas hus skulle brinna ner. Det är bara sånt som händer alla andra men inte en själv. Sånt händer bara på film men inte på riktigt tycker man.

Men snart kommer de påbörja det nya huset så det är verkligen skönt!


Nu blir det film med mina pojkar och sen ska jag banne mig lägga mig för att sova. Bilder kommer upp i morgon!

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

8 maj 2011 18:46

Alltså det är ju verkligen tragiskt det där med huset och jag lider verkligen med din familj! Men tänk ändå, gud vad roligt att få bygga nytt hus :D det är inte ofta i livet som man får göra det :) tyvärr så var det ju alldeles för stor insats, men ändå jättekul att bygga nytt hus :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards