♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Längre än jag trodde....

Av Debora Persson - 9 juni 2011 23:05

Hej gott folk!

Är hemma nu efter att ha tillbringat två dagar i blekinge.

Är trött och skulle kunna somna nu men är sugen på en skräckfilm så får se hur det blir..

Egentligen skulle mannen åkt och hämtat min lillasyster som skulle jobbat till midnatt men hon slutade tidigare och slutade precis lagom till när vi kom hem från blekinge för en stund sedan.

Uppdaterar lite kort vad vi har gjort dessa dagarna och igår blev det premiärdopp i Mörrumsån för mina pojkar. På kvällen åkte vi till Norje för att känna på lite festivalluft-Sweden Rock Festival. Dit gick vi med mamma, Göte, Algot och hunden Biros. Biros var fruktansvärt populär bland festivalfolket trots att han är en stor best. Det kom fram en brud och bad att få klappa honom varpå Göte varnade henne lite men hon svarade att det var lugn för hon hade sex hundar själv hemma. Chihuahuor! Lite skillnad mot vad Biros är men det var rätt kul när hon sa det.

I vilket fall, vi gick på festivalområdet en stund innan mamma och Göte gick hem och vi tog Allgot med oss och fortsatte gå en sväng. Träffade på Kalleponken och Sofie med innan vi med gick hem och avslutade kvällen hemma hos mamma och Göte med kvällsfika innan vi åkte  hem och la oss.


Idag har det varit studentfirande för Fredrik! Gud vad man saknar studenten. Man önskar man fick ta studenten en gång till! Gud vilken lycka!Ikväll har dessutom Maximilian blivit dissad av tjej för första gången i sitt liv. Hon var väl i samma ålder-lite äldre men var absolut inte lika puss-och kramglad som Maximilian! Men det är ingen fara, han hade så många andra som ville pussas.:)

Nu kommer det snart ev bli film fast i sovrummet om man skulle somna. Stor risk för det.. I morgon ska vi upp och till skolan för sista gången. Jag tar med mig min lilla älsklingsMaximilian med eftersom det bara är lite avslutning. För sen får jag inte se så mycket av honom eftersom jag på eftermiddagen börjar jobba. Två lååånga arbetspass väntar och jag är glad över att det ska vara riktigt pissväder dessa dagar så jag slipper få ångest över att jag är inomhus i underbart väder!;)

Nu skrev jag visst mer än jag trodde jag skulle göra.

Mer om dagarna kommer i morgon eller när tid ges. Massor av bilder kommer det med upp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards