♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Våran fredag

Av Debora Persson - 9 december 2011 21:34

Dåligt med uppdatering, men idag har vi fått galet mycket gjort känns det som.

Mannen jobbade såklart i förmiddags. När han kom hem så gjorde vi oss klara för att bege oss för mot Mörrum för att hjälpa mannens mormor med bilen och sen begav vi oss till Eko för en snabbrunda där inne. 

Sen åkte vi till mitt jobb för jag skulle skriva på lite papper och sånt för nu är jag faktiskt MAMMALEDIG!

Eller ja, mammadagarna startar ju på måndag och förhoppningsvis får jag det på havandeskapspenning så jag slipper offra mina mammadagar. De dagarna vill jag spara till jag åtminstone har fått vår lilla bebis.

Efter att ha varit på jobbet så åkte vi hem till lillasyster. Maximilian var överlycklig över att få komma hem till "Kakka". Som han tjatat om henne! Åkte sen och lämnade henne där hon skulle tillbringa sin festfredag och vi åkte till Media Markt för att kolla lite innan vi begav oss hem till mamma. Maximilian har tjatat om mormor och "Aua" med men det är lite knepigare att komma hem till mormor i lägenheten när stora hunden är där för Maximilian är lite rädd för Biros. Blir nog bättre när de får flytta hem till hus igen och det blir lite större plats att röra sig på. Och nu är det inte många dagar kvar tills de får flytta hem igen. Och om en vecka få vi äntligen ett köksbord då med andra ord! :)

Vi var hemma hos mamma någon timme. Mannen försvann med Algot och spelade tvspel. Jag och mamma gafflade i tvrummet medans Göte hela tiden bad oss hålla truten för han satt mellan oss och försökte glo på "På spåret" Maximilian sprang mellan mig och mannen hela tiden beroende vart hunden befann sig;)

Så nu är vi hemma och ta det väldigt lugnt. Min rygg värker så om en stund blir det nog sängen, men måste ju se vem som vinner Idol först och främst:)

 
 
chanette

chanette

9 december 2011 22:17

överrasknnign till dig på min blogg
kolla katerogin.. julkalender vinnare

http://www.tartpalatset.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards