♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Idag med de andra

Av Debora Persson - 2 augusti 2008 19:47

Så var det roliga över. Mamma, Karin, Algot och mormor har åkt hem nu. Eller rättare sagt dom är hemma nu, dom åkte hem vid fyratiden. Men dom hann ändå vara här ett tag. De kom ju vid halv tolv (trodde jag aldrig, mamma sa dom skulle åka senast tolv, men trodde dom typ skulle åka vid tolvtiden:)) Saknar dom redan!

Började med att vi åkte direkt och skulle köpa utebord till mig på jysk men fanns ju inget sånt som jag skulle ha där så fick åka vidare.

 Sen blev det take away från kina. Aldrig fel. Sedan blev det promenad till affären. Förutom Karin för hon var hemma och sov eller något. Konstigt att det är så fint väder med tanke på att det skulle bli dåligt väder och regn hela helgen.Fortfarande shorts som gäller än så länge.

Fika blev det när vi kom hem, jag hade bakat lime chokladkaka.

Tyvärr fick dom åka efteråt för mamma skulle hinna in till plantagen innan de stängde vid fem.

Så nu sitter man i ensamhet, men jag borde gå ut och titta efter Bosse, han har varit ute sen halv tolv, inte sett en skymt av han alls på hela dagen. Mamma och dom som ville träffa han. Det enda dom han göra innan han försvann var att skjutsa hem han för han följde efter mig när jag skulle möta han så han fick taxi hem.


Majas öga är fel. Hon måste blivit stucken eller biten där för det är helt rött ochhon kan inte titta på det:( stackarn.


Ikväll blir det film med Fanny igen. Denna gången blir det One missed call, tror jag den hette.

Nej nu måste jag nog ut och leta efter bosse!


hejhej



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards