♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Euro

Av Debora Persson - 13 mars 2009 15:13

Svårt att andas just nu. Helt äcklig.

Men jag har fått pengar växlade nu iallafall till Tyskland. 

 

 Så imorrnbitti bär det av, ingen jättelust med att göra det sådär. Men sånt är livet. Får hoppas att det blir roligt iallafall. Och det blir det säkert.

Jag ska iallafall köpa godis på båten. För vad ska jag annars lägga mina pengar på? Okej lite alkohol, men det är ju de andra som ska handla. Knappast jag. Lite men inte mycket.

Har jag pengar så det räcker ska jag bjuda min käre far på ett flak öl.

Fast det blir ju ingen överaskning om han läser detta visserligen. 


Har absolut ingen lust att sitta på en färja 8 timmar imorrn. Fan, hade varit bättre om vi tagit bilen över Danmark. Men tusen gånger dyrare.

Blir säkert sjösjuk på detta med. Skulle inte förvåna mig för fem öre.

Brukar ha en jävla (O)tur nu för tiden.

Roligare resa genom Danmark, även om vägarna där är enormt dryga, men förra resan hade vi ju kul på, jag, min man, David och Negern.

Nu har vi bytt ut David mot Oskar.


Måste fan asa mig upp nu och fixa lite, Oskar och Negern är på väg hit snart. Helst ligger jag kvar på soffan och dör lite.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards