♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Vilodagen är kommen.

Av Debora Persson - 27 april 2009 09:03

Vaknade tidigt idag. Mamma ringde sen och pratade lite. Mamma, Karin och Algot kommer och hälsar på i helgen. Ev, skulle väl Algot och Karin stanna över till mpndagen om dom kommer på söndag.

Algot är ledig från skolan på måndag. Och han kan la tycka det är roligt att åka tåg med. Det tyckte jag med när jag var mindre.

Sen tröttnar man.

Men vi får se, ingentig är säkert än så länge.

Dom skulle ju egentligen titta efter balklänning till Karin när dom kom ner,  jag gav dom ju en anledning till varför dom skulle åka ner till Malmö och hälsa på mig. Men nu har ju Karin hittat en klänning i Kristianstad.

Men vi får la gå och på stan en runda iallafall.

Jag tänkte mamma skulle hjälpa mig hitta brallor kanske. Hon borde ju kunna det där. Men får se, som sagt ingen lever säker förän det är säkert med allt.


Idag ska jag in till stan en runda med, passa på när min man har lunch sen i eftermiddag. Så ska jag tvätta med hade jag tänkt. Hinner jag ska jag gå en runda med.

Och laga mat.

Och vila, är ju trotts allt ledig och det betyder vilodag för min del egentligen.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards