♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Maximilian gick!

Av Debora Persson - 27 oktober 2010 22:15

På sin 399:e dag gick Maximilian sina första steg helt själv!

Han hade visserligen sina nyinköpta vinterskor som han fått av sin mormor i fadelsedgspresent (men som köptes idag) på sig. Men vaddå, han gick två gånger. Inte så många steg och inte till mig. Han gick till moster Karin. Jag missade andra gången men jag såg banne mig när han gick första :)


Ja, idag har näst intill varit pest och pina för stackars Maximilian. Han blir inte bättre alls och ibland känns det som om han blir sämre. Han är hängig och trött hela tiden. Har inte velat äta annat än välling de senaste dagarna.


Bilder kommer senare. Hittade inte sladden till kamera och på denna datorn kan man inte köra in minnet direkt så måste ha sladden..   


I morgon ska jag iväg till skolan. Mannen stannar hemma med vår lilla sjukling.



 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

28 oktober 2010 10:06

Men såååå roligt :D

Jag läser en kort kurs på 4 veckor: Omvårdnad och rehabilitering vid stroke. Kanske ska läsa en till kurs efter den, om jag ids :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

28 oktober 2010 21:17

Gud vad han är duktig min lilla Älskling :) Måste allt få träffa er snart, var alldeles för längesedan

Debora Persson

28 oktober 2010 21:49

Ja, visst är han! :)
Ja det tycker jag verkligen! Vi får ta och klämma in en dag snart. Jag har ju lov nästa vecka så är hemma hela dagarna då...

 
Malin

Malin

29 oktober 2010 21:28

Vad roligt. :) Man blir så glad när man ser dem första stegen :)

http://sillybarbiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards