♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Fredag- bebismys, studentbal och fullt upp!

Av Debora Persson - 4 juni 2011 11:09

Fredag 3 juni 2011



Dagens började med att jag och Maximilian begav oss ner mot Fia och lilla Hugo.

Satte oss direkt i solen och myste.

Förutom massa prat så blev det glass o solen och efter glassen så var det en liten man som hade kladdat så pass mycket att det verkligen var dags för ett bad och som tur var så var det en pool i trädgården med uppvärmt vatten så det var bara att hoppa i! Lilleman var glad kan man säga!

Jag passade på att gosa med Hugo så fort jag fick chansen såklart! :)

Maximimilian tyckte med det var spännande med bebis och skulle såklart pilla lite han med. Klappa och pussa. Erbjuda glass och klappa lite till. Men roligast var såklart att bada tyckte han ändå.

Mot slutet somnade båda små prinsarna så jag och Fia gjorde lite lunch och mannen kom även han ner och åt med oss.


Mys hos Fia!

  Bad i poolen såklart!

  Sussar så gott

 

Efter besöket hos Fia åkte vi in till stan för att hälsa på mannens farmor Saga och hennes Nisse.

Där blev det fika i trädgården. Maximilian som älskar att plocka blommor hade lite svårt att hålla fingrarna borta i deras fina trädgård med massor av blommor! :)

Däremot så blev det platt fall vid taggiga rosenbusken och Maximilian fick sig ett rivmärke på kinden.


Det var studentbal i stan med så dit begav vi oss för att titta.

Maximilians kusin Fredrik var på balen så honom ville vi titta på. Även Oskars lillebror var med där.

Men när studenterna väl skulle gå upp för trappan och vi hade fått jättebra plats för att kunna se dom så hamnar vi såklart brevid en familj som skulle stå en meter ut i gången framför alla andra och pappan där stod med sin kamera "Jag har så bra kamera och kan ta så bra bilder" sa han och brydde sig inte alls om oss andra som ville titta så någon Fredrik såg vi inte tyvärr. Och därför inga kort heller.


Senare på kvällen begav vi oss ner till Fia och Henke igen för lite middag tillsammans med dom.

Även Emma och Sheppe var där.

Grillad kycklingfilé och pommes med rabarberpaj till efterrätt. Inte illa alls. Och så passade jag ju Hugo så mycket som möjligt med! :)

När alla myggen sen ville göra oss sällskap begav vi oss in i huset och spelade lite spel innan vi åkte hem igen.

Kalastrevlig dag helt enkelt! :)


Tack för dagen alla inblandade!

Även Grattis till min morfar som fylle jämnt denna dag!

Han har kalas idag men vi kunde tyvärr inte komma eftersom vi hade andra planer för dagen.

Vi beger oss och hälsa på dom senare i sommar istället! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards