♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

8 Dagar

Av Debora Persson - 16 januari 2012 16:21

Igår blev vår lilla Vilmer 1 hel vecka gammal!

Snacka om att tiden går skitsnabbt!

Man hinner knappt med!

Och bara på en vecka har jag gått ner 11 kg!

Det är bra men jag har en massa kvar ändå till min normalvikt.


Idag har pojkarna varit ute, de skulle ut igår egentligen men eftersom det blev sjukhuset istället så gick de ut idag. Danne kom med och Maximilian älskar att leka med Danne. Lekplatsen blev det fram tills regnet kom så då gick de hem. Så nu är de stora karlarna iväg och handlar medans de två små killarna tar en powernap.


Blir nog skönt för Maximilian att komma till dagis i morgon igen. Han har så mycket spring i benen nu och vi har inte varit ute särskillt mycket den senaste tiden så det är inte konstigt att det är livat i de små benen.

Vi ställde ju klockan idag för att komma upppp i tid så det blir lite ordning och reda nu när det är ny vecka. Hela veckan är dessutom planerad, idag skulle egentligen bvc komma på hembesök men vi bokade om den tiden eftersom vi kände att vi inte hann med det idag så hon kommer imorgon. Vi ska hinna med höftledsscreening och fotografering med denna veckan.


Vilmer

 

Från moster Karin och Ayten

 

Från mormor, Göte och Algot

 

Från min mormor och morfar.

Dressen har mormor stickat själv.

 

Från farmor och farfar

 

Vårt förra skötbord slängde vi ut eftersom Maximilian vägrade skötbord nu senaste tiden och vägrade dessutom ligga stilla så förra veckan var mannen och Danne och hämtade ett nytt till oss.

Översta delen fller man ner och så har man ett skötbord.

   

 
 
Josefin

Josefin

16 januari 2012 21:59

Vad fin han är! Grattis! Och vilken gosig overall! Var har du fått tag i den? Älskar leopardmönstrat!

http://blivandemamma.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards