♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Bingolotto och Ikea

Av Debora Persson - 11 november 2012 21:03

Denna heögen har det inte blivit mycket skrivande men vi har haft full upp hela tiden. I fredags jobbade ju mannen 06-18 och efter att bara ha varit hemma och hunnit äta så däckar mannen i Maximilians säng medans han skulle nattas.


I lördags (igår) så bestämde vi oss för att åka till nya Ikea. Det skulle blilite nytt till vardagsrummet. Även Dennis föräldrar var med. Det var galet mycket folk på Ikea och när det var dags för lunch för vår del så var resten av Ikeas kunder också i restaurangen för att äta. Maximilian ville annat än att äta och han var på vift igen så det blev jakt efter honom. Efter lunchen lämnade vi Maximilian inne i Småland (lekrummet där man kan lämna barnen medans man handlar) och där trivdes han som fisken i vattnet.

Vi handlade det vi skulle och efter vi handlat så hämtade vi ut vår prins. Lättare sagt än gjort. Han skulle absolut inte åka hem utan han ville hellre stanna kvar och leka med de andra barnen. Tillslut följde han med och vi kunde åka hem igen.


Idag är det fars dag och vi startade dagen med att sova till 9.00 Därefter blev det lite stressigt eftersom Maximilians gympa började 10.00 Mannen och Vilmer stannade hemma under tiden vi gympade.

Sen bar det av till mannens pappa för att fira honom på fars dag.

Efteråt bar det hem eftersom vi hade tvättid och vi har inte kunnat tvätta på över en vecka så det var ganska nödvändigt att tvätta om vi skulle kunna gå i rena kläder här hemma.

Sen kom Oskar hit för att tillbringa kvällen med oss.

Vi spelade Bingolotto! Haha, och jag vann! Jag vann en ny lott minsann! :)


Sen skulle vi iallafall bygga ihop en av hyllorna vi köpte igår. Upptäckte då att vi bara fått 2 av 3 kartonger till hyllan så mannen ringde till Ikea. De visste inte alls när de kunde köra hem den andra kartongen till oss så mannen får köra upp dit i morgon och hämta hem den. Som tur är så får han ersättning för bensinen. Men så surt att vi inte kunde få upp hyllan idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards