♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Imorgon lämnar vi Malmö!

Av Debora Persson - 30 oktober 2009 10:31

Då är det bara en dag kvar tills vi flyttar!

Först trodde jag denna vecka skulle gå sjukt sakta men det har gått för snabbt! Hinner ju inte med. Känns som om vi har sjukt mycket kvar att göra här hemma nu det sista.

Men det får väl gå som det går. Ut ska vi iallafall i morgon.

Idag ska vi då packa ner det allra sista, handla, underhålla en eventuellt skrikig bebis, försöka städa i alla utrymmen så vi slipper städa så mycket när vi kommer till städningsdagen.

Igår tog jag och städade hela badrummet, skurade golv och väggar. Just nu ekar det inne i badrummet eftersom där är näst intill helt tomt nu.

Nu ska jag försöka få lilleman att somna så jag kan hoppa in i duschen och sen försöka få något gjort här hemma!


   

 

I morgon lämnar vi Malmö!





 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

30 oktober 2009 10:53

Jag älskar Malmö men förstår orsaken till din flytt. Besökte Blekinge för första gången i slutet av maj 2001 och även om det var sämre väder älskade jag landskapet, var till Karlskrona men hoppas kunna besöka bl.a Karlshamn också. Så ni skall flytta till en annan vacker stad, Kristianstad?! Dit var jag OCKSÅ i slutet av maj 2001. Besökte en väninna i Limhamn. Förstår att du får en del att göra men visst skulle det vara kul att se lite bilder här från Kristianstad också. Hoppas snart få återvända till Skåne och då blir det bilder inne hos MIG. Lycka till med allt. Kram från mig.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

30 oktober 2009 19:44

Åhh nu är det nära, och jag tycker att det ska bli såå skoj :)
Jag hoppas att jag ska få lite tid över till att komma och hälsa på dej så fort som möjligt :) Hoppas det går bra imon nu. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards