♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Somnade på tåget.

Av Debora Persson - 30 april 2010 23:39

Äntligen har jag helg. Denna veckan har varit lång.

Eftersom jag var så trött i morse så somnade jag på tåget vid Hässleholm. När jag sedan vaknade upp så tittade jag ut för att se vart vi var någonstans. Brukar inte sova mer än en kvart på tåget annars, men så tittade jag ut, tänkte att vi var bara i Lund.

Men så var jag tvungen att titta en gång till och då kom jag på att vi var ju i Malmö.

Som tur är står ju tåget stilla i Malmö en stund innan det åker vidare till Köpenhamn så fick rusa ut och stressa helt nyvaken. Hann inte ens kolla klockan men hade som tur var ett par minuter till godo ändå.

Fan, tänk om jag vaknat upp i Köpenhamn!!

Fan hade jag då gjort??

Jag hann i alla fall i tid till jobbet och det är väl det viktigaste även om jag glömde mitt huvud på tåget i all stress.

Och tydligen var det inte bara jag som hade det illa med tåget, Khaled gick det visst heller intget vidare för idag hörde jag när han skulle till sitt jobb i Malmö:)

 

Dagen har iallafall gått bra. Många danska på besök.

Hade stängning och sista timmen var det kolugnt.

När man sen satte sig på bussen i sina otroligt sexiga arbetskläder och alla andra på bussen var finklädda och på väg till fest så skände man sig inte särskillt vacker vill jag lova.

Samma sak på stationen så gick där runt fullt med fulla och finklädda folk. Och samma sak på tåget.

 

Mina pojkar hämatde mig på stationen iallafall. Lilleman sov och sover fortfarande. Ligger här brevid med helt utslagen i soffan.

De har varit i Mörrum hela dagen och träffat släkten så de hade haft trevligt iallafall :)

 

Nu har jag iallafall slängt in handduken, stämplat ut och tagit helg.

Denna helgen har vi inte mycket vettigt planerat förutom lite småsaker som ska fixas. På söndag ska mannen antagligen till Malmö och glo på fotboll så då har jag Maximilian för mig själv hela dagen:)

 

Nu är visserligen klockan mycket men jag har röstat på skräckis, Babysitter Wanted så den kommer det bli så får vi se vem av oss som somnar först. Lagom trötta både jag och gubben!


 

 
 
camilla

camilla

6 maj 2010 09:19

Traska omkring på din blogg och såg att ni skulle se babysitter warning! Var den bra, älskar skräckisar nämligen:) Söt liten pojk har ni:)

http://mammi86.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards