♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Nu jädrar kommer det en tand!

Av Debora Persson - 11 juni 2010 22:09

Ikväll har vi inte gjort något vettigt för världen. Vi är hur sega som helst och orkar inte göra någonting. Måste vara någon omställning från resan. Vi har inte ens haft någon som helst matlust. Vi åt vid 12tiden idag och sen har vi inte ätit något mer..

Var och handlade innan, fyllde upp kylskåpet och frysen igen. Nya blöjor och annat nödvändigt.

Mer nytta än så blev det inte.

Nu sover Maximilian, det har han gjort ett par timmar nu. Han har varit gnällig rätt mycket idag. Men så är det en tand på väg upp med. Vi har sett den :) Inte mycket som kommit men snart så.. Knappt att man får röra honom vid munnen. Han kniper igen så fort man kommer i närheten av hans lilla mun. Men när han skrattar så ser man:)

Hela kvällen har jag försökt att göra en fotobok. Tog hur lång tid som helst att ladda upp bilderna och när det väl var gjort så blev det inga bra bilder i boken. Så har hittat en annan sida att göra fotobok på men tar ju så lång tid att ladda upp bilderna där med så hinner nog inte mer än att ladda upp dom idag. Får fortsätta med resten i morgon antagligen.

Mannen sitter och glor på fotbollsVM nu. Deras jäkla tutor har tjutit hela dagen på tvn. Låter som ett gäng getingar som surrar i skallen på mig. Otroligt störande. Har tjatat på mannen att vi ska glo på film istället för jag blir dum i huvudet av alla getingar.

Får hoppas han med blir det snart så kanske man kan slippa fotbollen helt och hållet här hemma :D ( inte för att jag tror att den finns någon chans till det..)


Som tur är så är snart denna dagen över. I morgon funderar vi på att dra bort till Sweden Rock en sväng. Är det kasst väder så stannar vi hemma. Vet inte vad jag hoppas på egentligen.

Nehej, om man skulle klura ut vilken film vi ska glo på för nu är det övertid på fotbollen så den är snart slut:)

 
 
Malin

Malin

12 juni 2010 09:28

Det var på tiden att det kom upp en liten tand :) Men Sagis var ju med ganska sen med det. Eller så är det andra barn som är för tidiga :P

http://sillybarbiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards