♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Felsms.com

Av Debora Persson - 28 december 2010 22:45

Det roliga kommer härifrån:www.felsms.com/


Till: Pappa
Sms: Om du vill så kan du ju köpa lite kondomer innan du kommer också hehe
Svar: Va? Ska du ha dom?

Förklaring: Jag skulle skicka till min tjej som skulle komma över men råkade såklart messa fel och till farsan också. Jävligt typiskt...

/L.E


Till: Pappa
Sms: Drog i din snopp när du sov i antt :P
Svar: Det hoppas jag inte att du gjorde

Förklaring: Jag skull skicka till min sambo men skickade till min far som förmodligen satt kaffet i halsen.


Till: Mamma
Sms: Har du börjat tränat? Du har fått lite fastare häck ;)
Svar: Haha vad är det nu du håller på med? Hur mycket vill du låna?

Förklaring: Det var till en tjej jag känt länge som smset skulle till och inte till mamma. Nu tocg hon det bättre än jag trodde när jag såg att jag skickat fel.


Till: Pappa
Sms: Om du bara lugnar ner dig så kan jag förklara. Det är inte säkert att jag är gravid.
Svar: Ingen

Förklaring: Pappa ringde och skrek i telefonen. Han var galen eftersom jag bara var 14 när jag skickade det här smset. Smset rkulle till min dåvarande pojkvän som var 18 då.


Till: Mamma
Sms: Jag kommer aldrig kunna bli farsa. Jag halkade på trampan och slog pungen i ramen. Jag trodde ja skulle dö. Det finns stor risk att den inte fungerar som den skall nu.  Aaaaaajjjjj
Svar: Du får berätta lite senare i kväll hur du känner annars får vi åka upp på sjukhuset och kolla.

Förklaring: Det vars så inittihelvete pinsamt att skicka så till mamma. Smset skulle till en polare som jag ville ha lite medlidande av.


Till: Mamma
Sms: Fixa du bira? Har precis övertalat morsan och hon tror att vi ska kolla på Harry Potter, haha vem kollar på sånt liksom?
Svar: Nu sitter du i klistret

Förklaring: Skulle egentligen skicka till min kompis men hade morsan i tankarna.


Till: Pappa
Sms: Känner mig lat i dag så jag tänker bara ligga i soffan och klia mig på pungen.
Svar: Då tycker jag du skall komma och hjälpa mig med vinterdäcken istället. Obs! Tvätta händerna innan

Förklaring: Det smset skulle till min polare och inte till pappa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards