♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Debora Persson - 4 maj 2011 20:06

Idag är en sådan dag som jag kände när jag vaknade att detta skulle vara en bra dag. Även fast det varit liite motgångar och trötta timmar i skolan så har det banne mig varit en bra dag idag!

Jag är fruktansvärt nöjd. Och trött, jag är jättetrött men känns lite segt att gå och lägga sig redan nu...

Kan däremot ta och lägga mig men börja glo på en film istället.

Nu är den jobbigaste dagen i veckan snart över och kommande två dagar slutar jag vid lunch.

 

Av Debora Persson - 4 maj 2011 18:01

Idag fick Maximilian yttligare en jättefin mössa i brevlådan!

Denna mössan vann vi hos MansonDusts.

Mössan kommer från Småfrön Barnkläder.

Älskar sådana här mössor och skulle kunna ha tusen stycken till min lilla herre.


 

Kameran är inte alls rättvis mot mössan för den är MYCKET snyggare i verkligenheten! När Maximilian provade den så gick han direkt mot spegeln i hallen, dock så har han bankat på den så mycket varje gång han gått förbi den så den har trillat på golvet. Men badrumsspegeln gick bra att prova vid och en kille, stolt som en tupp log så stort när han såg sig själv! Nöjd Maximilian!

Av Debora Persson - 4 maj 2011 06:10

Vart tog värmen vägen? Dennis kommer bli tvungen att skrapa rutorna på bilen när han åker hemifrån sen. Huh, och det har kommit snö på flera ställen här i Sverige.

Nu får det faktiskt räcka, nu är det maj och då ska det inte vara

3 grader.

Skärpning på er vädergudarna!

Enligt min dator ska det vara 0 grader ute nu. Blir tjocka jackan idag.

Idag är det iallafall onsdag. Känns som om det kommer bli en toppendag även om vädret är av sämre kvalitet! :)

Av Debora Persson - 3 maj 2011 18:57

Efter mycket om och men har jag äntligen fått hem en ny telefon!

Mitt abonemang var snart slut så då har jag förlängt det och samtidigt fått en ny telefon på köpet!
Nu har jag levt med en stenålderstelefon i åratal så lite förändring är det när jag nu fått hem en touchtelefon utan en enda knapp!

Vet inte alls hur det ska gå. Varje gång jag lånat mannens telefon blir jag skogstokig för jag inte kan med telfoner utan knappar. Så nu får jag öva vill jag lova!

Nu startar jag ett nytt liv med min HTC Desire HD, Hejdå knappar.

 

Av Debora Persson - 2 maj 2011 21:23

Jösses vad skönt det är med Dennis nya arbetstider! Han är ju hemma såååå mycket tidigare om dagarna nu, trodde inte det skulle kännas så mycket men man hinner ju med hur mycket som helst när han är hemma tidigare!

Jätteskönt att man kan hinna umgås lite i lugn och ro. Innan var han ju hemma tidigast 19.00 och då var det middag som gällde sen var det ju nästan läggdags eftersom han sen stiger upp vid strax innan 05-tiden på morgonen. Och Maximilian hinner träffa sin pappa mycket mer nu!

Riktigt mycket skillnad!


Nu är det En Unge I Minuten på tv, så underbart att se! Man blir så glad när de små liven föds! Man kommer ju själv ihåg känslan när man fick upp bebisen på bröstet och jag är så avis på Fia som fick uppleva det igår när lille Hugo föddes! Hade lätt kunnat göra det hundra gånger om!

En Unge i minuten är dock inget mannen tycker om att glo på, han ligger i sovrummet och har igång fotbollen. Det är mycket viktigare än att se andra kvinnor att föda barn.

Av Debora Persson - 2 maj 2011 12:44

Ett stort Grattis får jag säga till min fina vän Sofia och Henrik som sent igårkväll blev föräldrar till en liten son!

Så nu är den efterlängtade lilla krabaten ute och all väntan är över, han ville till och med komma en dag tidigare.

Så nu väntar jag bara på att bli hembjuden så man kan få komma och titta och lukta på den lilla nykläckta mannen!♥

 

Av Debora Persson - 2 maj 2011 11:00

AVSLUTAD

 


"Jag tävlar hos Debbie-Mamma till Maximilian om en valfri Silverängel från Silverbiten.se. Tävla HÄR du med!"



Nu har ni chansen att vinna en valfri silverängel från Silverbiten.se!

En helt underbar ängel kan helt enkelt bli din!

Tävlingsreglerna är jätteenkla och för att vara med och tävla så kan ni få upp till tre lotter. Ju fler lotter ni tar desto stärre chans har ni att vinna!


1 Lott (obligatorisk)- Gå in på Silverbiten och hitta just den ängel du vill ha och kommentera med en liten motivering varför du vill vinna.
2 Lotter- Du kopierar tävlingsbilden+texten och tipsar om tävlingen på din blogg. Se till att länkarna fungerar.

Har du ingen blogg så skickar du mail och tipsar 5 av dina vänner samt mig så jag ser att det blir riktigt gjort. (deborapersson@hotmail.com)
3 Lotter- Du gillar Silverbiten på facebook. Kommentera här i bloggen i vilket namn du gillar.


Glöm inte att kommentera efter varje lott du tar!


Tävlingen avslutas 16 maj klockan 20.00

Av Debora Persson - 2 maj 2011 09:05

Vinnaren av ett presentkort på 200 kronor från Babyfilt.info är....


 




  Grattis till Carola L!

Hör av dig till mig på mailen när du ser detta! :)

deborapersson@hotmail.com

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards