♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 1 december 2009 21:46

Det finns inte någon finare pojk än vår


Maximilian i denna


värld.


               

Av Debora Persson - 29 november 2009 20:09

Ligger och myser med min son brevid mig i soffan.

Han ligger och ler hela tiden fast han sover.

Han är en mycket gladare pojk än tidigare, han har nog inte lika ont i magen längre. Varje dag skrattar han.

Vilken liten gullepojk han är.


       

Av Debora Persson - 23 november 2009 19:58

          


En trött och glad Maximilian har vi haft idag. Lite magknip men det hör till vardagen för den här lille mannen, men han har firat sin tvåmånadersdag genom att inte ha lika ont i magen. Det gillar hans mamma. Han har mest varit glad idag:)


Ikväll fick vi dessutom besök av Oskar. Han var här borta i krokarna och tittade på lägenhet. Så vi fikade innan han skulle bege sig igen. Trevligt.

Av Debora Persson - 23 november 2009 13:46

2 Månader idag!

Känns fortfarande som om det var igår han kom till oss!


 

Av Debora Persson - 22 november 2009 22:14

Det finns ingen som är finare.


Jag lovar.






Av Debora Persson - 19 november 2009 21:29

Idag kom mamma på besök. Hon hade mat med sig. Och lite annat till Maximilians rum. Städfreak som hon är så fick vi undan hur mycket som helst! Köket är nästintill perfekt. Vi fick en massa sopor slängt och massa saker fick vi ner i källaren. Taklampa i vardagsrummet fick vi med upp. Dock blir det att ändra om där lite eftersom lampan bör vara ovanför soffbordet.

Ikväll blir det film och förhoppningsvis läggdags någorlunda tidigt.

I morgon har vi lite att göra. Ska tvätta. in till stan och fixa lite och sen blir det kalas i Mörrum.




Av Debora Persson - 18 november 2009 20:44

Efter många om och men så gick vi ner till vårdcentralen och Lillasyster tog sprutan. Allt för Maximilian. Jag gav henne tydligen för mycket dåligt samvete att hon ändå gjorde det tillslut.

Bra gjort tycker vi. Och än så länge går hon inte baklänges.

Som plåster på såren får hon sova hemma hos oss eftersom Julia inte är hemma i natt.




För övrigt så har Maximilian hunnit bli 8 veckor gammal idag!


Av Debora Persson - 13 november 2009 16:38

Har nu lämnat bort min barn hela kvällen. Han kommer inte hem förrän vid 22 ikväll. Har bara varit utan honom någon timme bara innan. Inte så här länge!

Men det kommer gå bra! Och jag hinner vila ett par timmar och förhoppningsvis så kan jag plocka lite med fast det spänner i hela armen på mig.



Mitt Hjärta





Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards