♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under december 2010

Av Debora Persson - 4 december 2010 12:19

Häromdagen när Maximilian lagt sig för natten så satte vi igång en film, Twilight. Har sett den havt om halvt när jag lånat filmen av K tidigare men då var Maximilian liten och det gick inte så bra att hänga med i filmen.

Men vi satte oss för att glo på den och med tanke på att jag är anti allt vad vampyrer, sagan om ringen, tollkarlar, drakar och allt annat övernaturligt heter så borde inte en sådan här film vara något för mig...

Men jag gillade den. Jag gillade den så mycket så att nu på morgonen har jag sett fortsättningen, nwe moon och den slutade ju så dumt så man måste se trean med..


Men däremot förstår jag inte allt jäkla snack om alla dessa böcker och filmer?

Vad är det som är så speciellt med dem? Okej, alla tjejer tycker väl att Pattinson är en gudagåva (vilket han är   ). Men mer då?


 

Av Debora Persson - 4 december 2010 11:31

 

Av Debora Persson - 3 december 2010 22:38

Jag är nöjd. Jay är i finalen.

Jag är rädd för att gå och lägga mig, för på nätterna är min hosta helt förjävlig.

Samma sak är det för Maximilians del. Trots att jag inte hör när Maximilian hostar (är rätt svårväckt när det gäller ljud som inte låter som väckarklockan) Men min egen hosta vaknar jag av eftersom den blir olidlig tillslut. Man vaknar och är helt torr i halsen och har sådana hostattacker som inte är från denna värld. Jag vet att det är värre för Maximilian så jag borde inte gnälla. Trist för mannen som får ligga och höra både mig och Maximilian... Och han som är så lättväckt med.. :(

Av Debora Persson - 3 december 2010 21:15

 

Ikväll blir det Idol och vi hoppas på att Jay går till finalen!

Men med de tre som är kvar vet man inte vilka som går till finalen...

Nu har vi precis ätit, gett Maximilian ny blöja (åter igen fick han ta ett bad...)

Fick köpa hem risifrutti till honom innan för det brukar han gilla så vi tänkte att den borde han ju få i sig, men inte ens den fick han i sig... :(




Av Debora Persson - 3 december 2010 18:56

Min Dag.

Vad jag har gjort idag?

Jadu, har ju redan skrivit en hel del vad jag har gjort idag men tar det igen.

Vaknade med Maximilian 06.15 och hans kaskadkräkningar.

Myst i soffan, Maximilian har badat, försökt få lite frukost i oss, myst i soffan, slagit in julklappar, jag har duschat, försökt få lite lunch i oss, myst i soffan, försökt leka på Maximilians rum, myst i soffan. Maximilian har suttit i sin fåtölj medans jag fick ligga på golvet brevid och absolut inte flytta på mig för då blev han ledsen.

Vad vi ska göra resten av kvällen är nog inte så svårt att räkna ut, vi ska mysa i soffan. Kolla på idol, äta middag, kanske kommer Oskar och hälsar på en stund, ja denna fredagen är inget att hurra över. Mannen skulle varit hemma nu men är över en halvtimme sen med tåget, och sen ska han ta bussen med så får se när han kommer hem...


Av Debora Persson - 3 december 2010 17:39

Idag har vi inte gjort alls mycket. Vi har ínte orkat. Allra minst min lilla man som har feber. Fått lite mat i magen men annars har mest legat och myst i soffan men en hel drös av barnfilmer och program. Nu är det Postis Per vi tittar på..

Mannen är på väg hem nu men kommer antagligen inte att komma hem i tid. Tågen har varit sena hela dagen. Tråkigt men inget ovanligt att tågen blir sena direkt...

Av Debora Persson - 3 december 2010 12:48



  "Jag deltar i den sista tävlingen hos Familjen Larsson/Sjölin och har chansen att vinna valfria namnnappar från namnnappen.se. Tävla du också!"


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards