♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2009

Av Debora Persson - 1 juli 2009 22:10

Idag är det:

Exakt ett år sedan vi fick vår lägenhet och flyttade in här. Tänk att vi bott i denna ett år redan!

Känns inte som det!


Det är exakt tre månader tills vår bebis ska komma med. Alltså 92 dagar kvar.

Måtte det gå snabbt










Av Debora Persson - 1 juli 2009 08:31

Äntligen är det JULI.


Har vaknat 6547 gånger inatt. Mardrömmar igen. Sen var det någon idiot utanför fönstret som härjade med något klockan 4 i morse, då vaknade vi med.

Sen vaknade jag av att jag visste inte vad min man ställt min klocka på, tror han försökte fråga mig när jag skulle upp igår men jag sov så han fick nog inget vettigt svar.


Nu är jag uppe iallafall. Frukost snart. Är dödshungrig.

Vädret ute är fortfarande bra. Riktigt klibbigt väder faktiskt. Inne är det likadant. Det hade faktiskt behövts några droppar regn nu.



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards