♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2009

Av Debora Persson - 8 juli 2009 07:42

Dagen kommer bestå av stugstädning, lunch Barbie 50 år och sist men inte minst Ullared.


Kan bli jobbigt med tanke på att mina tjocka fötter har blivit dubbelt så stora och tjocka. Otroligt ont. 

Av Debora Persson - 7 juli 2009 06:57

Dagen börjar med dusch och dåligt humör.

Idag bär det av till Universeum bland annat.

Liseberg blir det en runda ikväll med.




Av Debora Persson - 6 juli 2009 22:08


  • Vi är nu i Göteborg. Dagen har gjort mig sjukt trött. Mycket farande fram och tillbaka med både buss och spårvagn.
  • Först blev det Liseberg
  • Aeroseum
  • Paddan
  • Åkte till stugan och checkade in.
  • Åkte till Ica, jag köpte alkoholfri cider, och fick visa leg på det. 
  • Grillar nu och åskan kommer.

Av Debora Persson - 6 juli 2009 06:26

Nu är det Göteborg som gäller för mig, mannen, Fanny och Negern!

 

Bra att två kvinnor dött de senaste dagarna vid vår camping som dom fortfarande inte vet om det var olycka eller inte.

 

Jag och Fanny kommer gå beväpnade med pepparspray.

 

Tjao

Av Debora Persson - 5 juli 2009 23:03

Snart läggdags fär vår del, ska upp tidigt imorrn. Vi ska vara härifrån vid sjutiden hade vi tänkt oss.

Fruost får bli på vägen när vi hunnit vakna.

Allt är i stort sett packat och jag är på bättre humör, även om jag hugger så fort någon pratar med mig. Men min man är van, jag brukar hugga till rätt som det är.

Känns som om jag glömt en massa. Viktigaste är ju faktiskt lite kläder, Göteborgspass och pengar, sen skulle vi kunna klara oss omdet skulle vara så.


Ikväll har jag dessutom fyllt i papper om havandeskapspenning.

Skiträdd att det inte ska gå igenom för min del.

Att jag tvingas jobba in i det sista.

Det händer ju att det blir så.

Ett lotteri med andra ord.

Även om andra på donken fått gå hem så finns det en som inte fick gå hemma med havandeskapspenning fast det var samma jobb. 

Och med min vanliga tur så kan jag vara berädd på att jag kommer få jobba fram tills jag ska föda så jag kan lika gärna ta bussen från jobbet till förlossningen känns det som.


På tal om det så har jag otroligt ont i ryggen just nu så får snart bli läggdags för min del.




Av Debora Persson - 5 juli 2009 19:51

Jävligt trött på allt och alla just nu.

Det goda humöret ligger på botten och stubinen är så kort att den finns knappt.

Usch vad jag hatar människor just nu.

 

Av Debora Persson - 5 juli 2009 16:54

Snart klar med packning och plockande. Har visserligen vilat ett x antal timmar från det så det har inte tagit mig hela dagen.

Bara ner med alla mina krämer och smink sen plocka fram saker och ting till bror när han kommer imorrn så han hittar allt han ska ha. Sängkläder och kaffe bla.

Om en timme slutar min man med och då kommer dom hem med maten. Inte vidare hungrig egentligen men hinner nog bli det.





Av Debora Persson - 5 juli 2009 12:36

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på en film utan att få dåligt samvete eftersom det finns ingen sol i närheten.

Tvättat klart för dagen har jag gjort och efter filmen ska jag packa väskorna och käka lunch.


Sen är jag redo att åka.

Fast det inte är förrän imorrnbitti.

Negern kommer ikväll med lagom till när min man slutar sitt jobb

( Hans sista dag idag och sen har han semester i fyra veckor!!)


Det blir thaimat ikväll för vår del. Inte mitt önskemål för en gångs skull utan Negerns.

Vila två minuter till filmen känns det som nu. tjao

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards