♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Debora Persson - 16 februari 2011 19:39

Klockan närmar sig 19 och då vet Maximilian att hans pappa är på ingång.

Han ställer sig i fåtöljen vid fönstret och väntar in bussen. När den kommer så vinkar han till pappa och sen ut i hallen för att hälsa pappa välkommen hem i trapphuset. Så ser vardagskvällarna ut för Maximilian ♥

       

Bio

Av Debora Persson - 16 februari 2011 16:48

Onsdagar brukar vara sisådär roliga.

De är långa och tradigaste dagen på hela veckan. Idag var det dock annat som gällde på schemat.

Vi hade hyrt en hel salong på bion inne i stan så hela eftermiddagen blev det film. Looking for Eric blev det. Ingen ny biofilm direkt men den var bra. Somnade dock en stund i de sköna stolarna men ändå. MYCKET fotboll, hade mannen gillat. Han har säkert sett filmen med. Mycket Manchester United där.

 

Nu har Maximilian däckat för en powernap så jag ska ta och ringa min mor och sätt igång med att plugga.

På tal om det, idag gjorde jag matteprov. Hade inte alls tänkt göra det men eftersom det var sista lektionen före lovet så gjorde jag det. Tre fel bara och jag klarade det galant. Nu har jag endast ett prov kvar och sen är jag klar med matten! :D

Av Debora Persson - 15 februari 2011 20:30

Idag har jag banne mig varit trött hela dagen.

Min förkylning är inte rolig längre. Hostar och snorar så det står härliga till. 

Men uppmuntran i det hela kom min bästa vän och hälsade på oss. Hon och tjocka magen. :)

Blev en massa prat, fika och Maximilianmys.

Alltid roligt när hon kommer och hälsar på oss! :)

Nu ikväll blir det lugnt, lite tv och sen läggdags för vår del. Trött som jag är.

Av Debora Persson - 15 februari 2011 06:24

Jag var svår att få upp idag. Maximilian var svår att få upp idag. Vi hoppas ändå på en bra dag för i eftermiddag får vi fint besök :)

Av Debora Persson - 14 februari 2011 20:00

Maximilian fick sig en egen liten bebis på Alla ♥ Dag.


Kul med presenter!


  Spännande...

  ojojoj..

  Åh, en bebis!

  Haklappen ska på!

  Ska jag ta hand om en bebis?!

 

Prova nappen..

 

Nappflaskan med..

 

Mata bebisen

  Titta så pottan funkar som den ska..

 

Kramas

 

Dela på nappen.

  gott?  Kissa tillsammans

 

Tramse

 

Passa bebisen

  mmm gott

 

Mata

 

Tröttsamt att passa barn..

 

    Måla teckning    

Av Debora Persson - 14 februari 2011 17:18

 

Av Debora Persson - 14 februari 2011 15:50

... står det i papprena som kom på posten idag!

Mannen och jag  fick våra papper idag. Nu inväntar vi bara papper till Oskar med så jag kan köra med honom.

Eftersom mannen jobbar hela dagarna och inte är hemma förrän efter 19 på dagarna så får vi vänta till helgen då jag förhoppningsvis kan börja köra :)

Ska bli roligt vill jag lova! :)


 

Av Debora Persson - 13 februari 2011 21:45

Jag har en bok här hemma som heter  

"Den som inte tar bort luddet ska dö!"

Har egentlilgen aldrig öppnat boken, mer änbläddrat lite men igår gjorde jag det och läste. Det är David Barta som samlat tvättstugelappar, lappar från trapphuset mm. Arga och roliga lappar som folk sätter upp.

Här kommer några;


"Tack  för att du inte har analsex i vår bastu, vänligen personalen"


"Tjejer! Vill du/ni ha en sjyst o fräsch kille att förfesta med?? Jag är nyinflyttad till stan och trött på grabbiga bröl-förfester. Är du/ni söta, trevliga, fräscha, roliga brudar. Mejla mig så styr vi upp nåt här i huset eller annanstans. Puss och kram."


"Vi är en man 46-år och en kvinna 42-år, som träffas några gånger i månaden för lite trevliga-stunder. Vi undrar om du vill låna ut din lägenhet några timmar då och då. Vi träffas för det mesta mitt på dagen. Maila oss om du är intresserad. Hälsningar Nilsson och Persson"


"Vem fan spelar trumpet kl 4.10 på morgonen?!"


"Vi är väl vuxna människor? Någon som har fått för sig att skrika svordomar/könsord mitt i natten. Detta får mig att slakna totalt till min sambos stora förtret. Visa lite respekt TACK"


"Ta inte med hunden i tvättstugan! Vill inte ha hår i trosan"


"Du som följde med hem i fre. Tog inte bara min oskuld utan även tvättstuge nyckel. Varför? Onödigt. Det här förhållandet saknar kommunikation"



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards