♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ○ Våra Prinsar ○

Av Debora Persson - 26 mars 2012 19:31

 

Igår efter gympan så fick vi besök av pappa och Suss.

De hade med sig presenter till pojkarna. Fina västar! De blir stiliga mina pojkar! Vilmers väst var lite för stor för honom så han får vänta lite med att använda sin.

Vi fikade och de tittade runt i lägenheten. Vilmer skrek emst och hade ont i magen under hela besöket så tyvärr blev det inte mycket bebismys för pappa och Suss. Jävla kolik. Får hoppas det blir mys nästa gång istället! :) Man hann ju inte prata så mycket eftersom det var så mycket skrik.

Maximilian var glad över att morfar hälsade på iallafall. Han visade morfar alla sina leksaker på sitt rum.

Av Debora Persson - 16 mars 2012 10:41

Herregud vad jag älskar dessa små liven

       

Av Debora Persson - 14 mars 2012 13:28

Mina fina pojkar   

   

Av Debora Persson - 12 mars 2012 21:59

Idag begav vi oss till Mörrum för att byta till sommardäck.

Maximilian fick springa av sig och jag tvättade Emmaljungan så den kan användas utan att vi behöver skämmas.

Den var så skitig! Ren och fin är den nu iallafall.

Mannen åkte sen och tränade med Danne och Vilmer sov mest. Han vaknade lagom till middagen.

           


När vi kom hem blev det syskonmys i storebrors säng en stund.

 


Av Debora Persson - 21 februari 2012 21:56

♥♥♥♥♥♥♥  Mina älsklingar igår  ♥♥♥♥♥♥♥

Maximilian delar gärna med sig av sina teletubbisar till lillebror.

     

Av Debora Persson - 19 februari 2012 21:34

Jag är lyckligast i världen som har dessa perfekta pojkarna till mina söner!♥

Jag är så glad att Maximilian faktiskt älskar sin lillebror så mycket, och har gjort sen de träffades för första gången.

Han kallar lillebror för "Bo" (lillebror), varje gång lillebror kommer in i rumemt, eller om Maximilian kommer in i rummet utbrister han "HEJ BOO!"

Han har inte visat något som helst agg mot lillebror. Det enda han tyckte var lite jobbigt till en början var att lillebror skulle ta över hans gamla spjälsäng. Där gick liksom gränsen för honom. Men annars är han glad i lillebror och visar lika mycket kärlek till honom som han gör med oss om inte mer. Han blir inte arg på lillebror. :)


Idag är dessutom Vilmer 6 veckor gammal Gud vad tiden går fort! ♥

       

Av Debora Persson - 13 februari 2012 15:32

 

Maximilian myser med lillebror♥

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards