♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ○ Våra Prinsar ○

Av Debora Persson - 29 september 2012 20:57

Igår firade vi min mamma. Idag firade vi mannens mamma. Septembermammor är vad vi har! :)

Maximilian var glad att få träffa sina kusiner som han alltid har så roligt med.


Nu är snart lördagen över den med. Maximilian ligger i sin säng men sover inte ännu, han har precis fått sig en nattamacka precis som lillebrorsan som just nu äter smörgås. Han somnade innan men lurade oss och tänkte knappast sova för natten. En liten powernap gjorde susen och sen var det en liten piggelin vi har här springandes i gåstolen. Glad som aldrig förr.

Får hoppas han tänker sova sen när vi ska sova iallafall. :)


Av Debora Persson - 27 september 2012 21:41

Så var torsdagen snart över med.

Två nybadade barn ligger och sover och luktar så jäkla gott efter en smarrig inoljning från topp till tå med

Bedtime Baby Oil från Natusan. Den luktar så gott!

Mannen är på nattakneg och jag ska strax gå till sängen och sova jag med.Är duktigt trött efter dagen som varit.


Idag ser jag att Maximilian hunnit bli 1100 dagar gammal! Jesus! Vilmer är bara 262 dagar! :)


Av Debora Persson - 22 juli 2012 10:47

Som jag skrev igår så hade vi jättetrevligt i fredags. Mamma kom och hämtade prinsarna i fredags vid strax efter 17 och sen satte vi igång med vårt. Det var inga problem att lämna barnen alls. Vi hade sagt till Maximilian att dom skulle till mormor och leka så när jag satte Maximilian i bilen så sa han till mig att jag skulle stanna hemma..

De hämtade pizza som de åt och sen blev det lite godis och filmtittande innan läggdags för killarna. Två av Götes barnbarn var på plats med så fyra små killar hade de på besök över natten. Algot fick nog agera lite barnvakt med så tror han var rätt så trött när barnen åkt hem dagen efter;)

Men det hade gått jättebra för dom:)


              


            


Av Debora Persson - 19 juni 2012 20:12


Min fina fina stora prins!♥

 

Min fina fina lilla prins!♥


   

Mina fina killar. Maximilian hjälpte till att mata sin lillebror i morse innan det var dags för att bege sig bort till dagis!

 

Av Debora Persson - 15 juni 2012 21:19

Här hemma hejar vi på Sverige ikväll!

Mina små prinsar har tidigaere "klätt upp sig" till Dennis stora lycka och vi har besök av Danne och Viktor.

(Ja, jag tittar oxå på fotbollen!)



Äta lite smörgås

 



  Hjärtat!     Mina fina prinsar    

Av Debora Persson - 14 juni 2012 21:39

Idag blev det en sväng till bvc med båda mina små prinsar. Vilmer skulle vaccineras då vi ändrade tiden förra veckan så det blev sprutor idag istället. Maximilian följde med då bvcsköterskan skulle kolla på hans fula eksem han fått. De på vårdcentralen har hänvisat oss till bvc istället efter att de skrivit ut både det ena och det andra till honom för hans besvär.

Hon tittade på honom och bokade in en tid till honom på bvc en dag då barnläkaren ska komma så han kan titta på honom istället. Dessutom fick vi en stark kortisonsalva att smörja honom med och sen köpte vi en annan fet salva på apoteket som vi ska smörja runt ögonen på honom. Och blir det inte bättre med honom nu på några dagar så kunde vi ringa läkaren tidigare om vi tyckte det skulle behövas.

Vilmer var inte särskillt glad över sina sprutor han fick i benen, stackarn. Men som tur är så var det glömt efter en liten stund och hjärtat kunde gosa in sig i sin snuttefilt och somna om. ♥

Nu blir det inga mer sprutor förrän om 7 månader ungefär så det är skönt! Det är aldrig roligt när de ska få sprutor! ;(

    





Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards