♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 18 april 2010 20:31

Hemma från jobbet nu. När man har jobbat helg och sen är hemma på söndagkvällarna känner man sig alltid sjukt nöjd.

Att ännu en gång tagit sig igenom en jobbhelg. Då vet man att man dessutom är ledig i morgon med! :)

 

Mina pojkar hämtade mig på stationen och så åkte vi och handlade ägg för ikväll blir det pannkakor!

Hungrig som en jävla varg nu. Endast ätit två mackor till frukost och en cheese under dagen.

 

Maximilian rusar omkring i sin gåstol nu. Han ställer sig framför tvbänken och framför lilla glasdörren och sliter i den och försöker få upp den men han står ju i vägen så det går inte riktigt.

Så han körde fram en bit och slet upp dörren sen och började såklart pilla på filmerna där inne.

Att pilla och slita i pappas sladdar till xbox och allt annat bråte med sladdar är med jättekul. Nu har han pausat sitt slitande med att titta lite på tv och prata jättehögt!

Jädra gullunge! :)


   


Ikväll blir det antagligen film. Förhoppningsvis får jag bestämma för annars kommer det bli någon ursel fotbollsfilm eller huliganfilm. Inget roligt alls.

Nu ska jag passa på att pussa på min fina son innan maten serveras!

  

Av Debora Persson - 17 april 2010 21:11

Min mamma diggade denna bilden stenhårt så den ville hon ha   framkallad i större format. Så det ska hon få.

  



För övrigt så har jag jobbat hela dagen. Oskar är här på besök idag med. Nyss ätit middag, kött och pommes.

Maximilian har jag hunnit pussa på tusen gånger sen jag kom hem. Nu somnar han snart. Han har tydligen inte sovit på massor av timmar så han kommer säkert somna för natten nu. :)

Av Debora Persson - 16 april 2010 22:15

Fredag är snart över. Skönt. Nu har vi precis ätit lite och så glor vi på Solsidan nu en stund innan läggdags.

Är jättetrött efter denna dagen. Tänkte att jag skulle sova en stund på tåget hem men det gick inte. Fullt med folk och så satt där en alkis bakom mig och han lät inte lite heller. Han raggade på en stackars dam som försökte sova. Han frågade henne om allt. Vart hon bodde, vart hon jobbade, vilken parfym hon hade på sig eftersom hon luktade så otroligt gott, han undrade med om hon hade man. Och så berättade han en massa om när han var ung på 60talet. Ganska roande att lyssna på men tyckte mest synd om damen han raggade på.

Nu blir det iallafall fredagsmys med mina pojkar.   



Nya outfiten

" Jag ska bli fotbollsproffs när jag blir stor säger pappa"

 



       

- Ja, jag vet. En rosa tröja. Men den är till pojkar och Maximilian blir skitsnygg i den! :)




Fick present  av Fia när hon var på besök igår med:) :

 



Fina unge!


 


   

Av Debora Persson - 14 april 2010 07:30

Nyvaken och glad. Bryr sig inte om att hans föräldrar inte fått sova i natt.

Galet vacker iallafall.

Farsan bryr sig inte om att tröjan är galet mycket för stor.

Är man mff-fan så är man tydligen.

  


   

  

     

  

Av Debora Persson - 14 april 2010 07:24

Drake i skinnjacka

   


  

Av Debora Persson - 11 april 2010 09:00

Sådan far sådan son.. Att läsa sporten är tydligen väldigt viktigt..



Idag var vi uppe strax efter 8.00 Sen var hela familjen uppe.

Idag ska jag städa har jag bestämt mig för, för annars blir det inte riktigt gjort förrän, ja jag vet inte när.

Så städning står på schemat idag och så ska vi självklart passa på att mysa en massa med!

Av Debora Persson - 10 april 2010 17:41

Tog tempen på lilleman innan, 38.7 hade lilla stackarn. Men nu har han precis fått i sig lite välling, vilket han inte fått på flera dagar. Har ju bara varit juicen och vatten som gått ner.

Snart ska vi äta pizza och sen blir det väl någon film eller något..:)


       

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards