♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 20 mars 2010 17:15

Maximilian åt äpple innan. Gick hur bra som helst fram tills att han satte en liten bit i halsen och skrämde upp sin stackars mamma för andra gången. Förra gången fick han ju benet till babygymet i halsen. Det är ju så lätt att lyfta så då hade han fått den i munnen när han låg under det. Då var jag i köket med en snabbis så såg inte men hörde bara hur han skrek jätte konstigt så då skrämde han upp mig ännu mer den gången!

I vilket fall så får vi besök om en stund så ska väl ta och göra oss i ordning innan dess och så ska vi få en trött bebis att somna med.


 

Av Debora Persson - 20 mars 2010 10:40

Idag är jag mer död än levande. Förhoppningsvis piggnar jag till eftersom vi ikväll får besök från Mörrum!

God mat och lite spel blir det.

Maximilian är på topp idag och är jätteglad. Just nu ligger han i badet efter att ha kräkat ner både sig själv och hans piano.


Idag kan han dessutom sitta själv. Annars sitter han bara någon sekund innan han trillar men idag satt han en bra stund. Visserligen ser han ut som en säck potatis (men lika söt för det:))med den hållningen han hade men han satt iallafall själv:D

Lilla gulleplutten.


   

Av Debora Persson - 17 mars 2010 23:45

Min son har vaknat och är pigg till tusen.

Han pratar och kan inte sitta stilla alls.

Skrattar och hoppar.

Men det gör inte mig något, jag har ju inte träffat honom på hela dagen!

Verkar dock inte som om han tänker somna om än på ett bra tag.

Och vi som ska gå och lägga oss.

Men först ska vi pussas lite.

Av Debora Persson - 16 mars 2010 09:45

En napp är inga problem..

 


Inte två heller!


Visa upp vad man kan! 

 

Av Debora Persson - 14 mars 2010 16:15

Det var hur fint väder ute som helst innan när jag och Maximilian begav oss ut. Jag skippade vinterjackan och tog på mig kofta och kavajen istället.

Var väl hos K en timme lite mer kanske. Då börjar det snöa som fanken och blåsa massor. Så mannen min fick gå och möta mig med min jacka. När han väl mött mig försvann både blåst och snö och solen kom fram igen. Så nu är det fint väder igen.


Hemma hos K bjöds det på mat. Kyckling och ris blev det. Blev lite spelande på Super Mario och Donkey Kong med. Jisses vad roligt det är. De spelet är MYCKET roligare än de som finns nu vill jag lova!


Har inte fått något gjort som jag tänkte idag än så länge. Är jättetrött så egentligen skulle jag behöva vila en stund. Men snart kommer Tim hit en runda innan han fortsätter uppåt mot sitt jobb.



En glad dag idag för lilleman!

  Maximilian med morbror/gudfar Algot.  

Av Debora Persson - 14 mars 2010 11:27

Äntligen kan han börja använda sin dräkt han fick av Danne när han döptes. Lite stor än så länge men det spelar ingen roll! :)


         

Av Debora Persson - 13 mars 2010 20:30

Det finns inget bättre än att se honom skratta.


   

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards