♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 2 april 2010 21:53

Förresten så vände sig Maximilian från mage till rygg innan!

Så länge som vi kämpat med det. Puttat och puffat för att han ska kunna vända sig. Men så idag vände han sig. ♥


Och så åt han majskrokar idag med. Gottis var det!


  


Av Debora Persson - 2 april 2010 21:47


Moster, Maximilian och Khaled

 

Fick syn på lådan med leksaker...

  ...   ...   ...  

H&M

Av Debora Persson - 1 april 2010 21:47

Fick hem sommarkläder från H&M idag. Eller jag fick inga för det lilla jag beställde till mig själv var tydligen slutsålda. Men på hemsidan fanns dom jädra i att...? Beställde iallafall kläderna en gång till och dom kommer om ett par veckor.

Maximilian fick lite kläder idag med. Linne och byxor och två tröjor. Och så fick han solbrillor med. Han verkade nöjd med brillorna för glad var han när de provades! Dock så är dom liiiite för stora än så länge :)

Snyggounge!

     


Nu är det lyxfällan på tv. Skämmes ta mej fan, att man kan sätta sig i sådan stor skithög, vad var det? 2 miljoner i skulder?

Iallafall så ska jag unna mig med att inte gå och lägga mig klockan 22.30 idag, som alla andra dagar.

Ska se på lite Desperate Housewives. Ett eller två avsnitt iallafall:)

Av Debora Persson - 30 mars 2010 19:45

Gokväll.

Slutade tidigt idag (16) så var hemma vid 18tiden.

Gick hem och bytte om sen tog vi sittdelen till vagnen och satte fast den och gick en runda i det fina vädret.

Tycker dock min vagn ser så jäkla fattig ut när sittdelen är påkopplad så liggdelen kommer sättas dit igen vill jag lova.

Sittdelen får vara på när vi åker till Turkiet för sen har vi Algots gamla vagnar hemma hos mamma som är sittvagnar som Maximilian ska ha istället.

Gillade inte alls hur vagnen såg ut nu. Ser ut som en billig gammal vagn.

Men men Maximilian gjorde sin sittpremiär idag iallafall och det är det som räknas. Dock tyckte han inte det var alls lika roligt som jag trodde han skulle tycka. Han var jättetrött och ville hellre sova den busen!


Nu är vi hemma iallafall och ska strax äta lite. Sen ska jag bänka mig framför tvn medans jag har chansen för det är visst någon här hemma som bokat tvsoffan ikväll för fotbollen senare ikväll!


   

Av Debora Persson - 28 mars 2010 22:15

Dennis och Maximilian hämtade mig på stationen efter jobbet idag. Skönt att slippa ta bussen hem.

Dom hade ju ändå varit i Mörrum hela dagen. Maximilian har hunnit med att träffa både farmor, farfar, gammelmormor och faster under dagen.

På vägen hem så åkte dom inom min mamma och hämtade mitt påskris. Fick även paj som mamma hade gjort och Maximilian fick paket från min mormor.

I morgon är jag ledig och jag förtjänar en rejäl sovmorgon. Men så väl blir det nog inte;)

Får väl iallafall sova lite längre än vad jag gjort denna helgen iallafall. I morse var det tungt. Så tungt att till och med Maximilian var trött när vi slet upp honom ur sängen för att göra honom klar för utflykt. Grinig och trött var mitt lilla gull och sov sen i bilen hela vägen till Mörrum.


Min nyvakna lilla älskling.

 


Ett badlakan fick min lilla herre. Alltid jättebra att ha! :)

 


Nu har vi hunnit piggna till och är på gosehumör!    

Av Debora Persson - 27 mars 2010 21:30


♥♥ Tänk att man kan vara så jävla älskad som du är. ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards