♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Debora Persson - 8 juni 2009 09:12

Då var det dags för jobb igen. Ledigheten är slut.

Nu är det jobb i 4 dagar igen innan nästa ledighet.

Inte så farligt egentligen.


Idag ska jag fasen köpa mig ny telefon med. Den jag har nu brakar ihop vilken dag som helst. Får bli efter jobb när min man hämtat mig.



Av Debora Persson - 7 juni 2009 23:11

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 































































































Av Debora Persson - 7 juni 2009 22:14

Nu befinner vi oss hemma i Malmö igen.

Dagen den har varit bra.

Åkte hem till mamma nästan direkt efter frukost. 

Dom var så bruna och fina.

Och handlat hade dom gjort. Fick med mig lite saker hem.

Vi gick och handlade blommor, tomater och gurka men det började regna så var inte den mysigaste promenaden.


Fick med mig hem min gamla barnsäng jag hade när jag var liten. Hälften så stor som en spjälsäng. Den får vara i vardagsrummet snyggt bäddad med lite kuddar och sånt.

Madrass måste bara käpas till den, men vi har ju gott om tid på oss.


Väl hemma och lastat in allt så åker vi och röstar. Inte särskillt intresserad av det där, men valde mellan två parti. Fick bli samma som min man.

Hem och vända för vi kom på att vi var tvungna att fylla på kylen eftersom vi inte varit hemma på ett par dagar..



Av Debora Persson - 7 juni 2009 18:23

På väg hem till Malmö nu.

Vi pratar om julafton. Älskar julafton och det är underbart. Tänk den dagen alla kommer komma hem till oss på julen, med alla barn och barnbarn och föräldrar och pojkvänner och flickvänner. Vilken lycka.

Min man gillar dessvärre inte julen på samma sätt.

Av Debora Persson - 6 juni 2009 21:16

Jag är sjukt trött just nu. Rastlös.

Dom gapar och skriker här om fotbollen.

Helst ska det bli i morgon nu känner jag.

Så jag kan åka tillbaka hit och krama på min lillebror och få träffa dom igen!

Har ju presenter till både han och mamma nu.


Dom är väl i Sverige vid 23 tiden. Då ska jag ringa.


Äta chips nu.

Vila lite i soffan och gå ut till de små bebisarna och kela med dom.

Av Debora Persson - 6 juni 2009 20:47

Bara så ni vet så har jag gått 23 veckor och 1 dag. Det betyder att det "bara" är 117 dagar kvar tills han ska komma:)


Av Debora Persson - 6 juni 2009 20:37

Mätta som fan sitter vi bänkade framför 52 tum fotboll. Jättespännande. Eller inte.

Jag var ute innan och kollade efter två av kattungarna som sprungit iväg, så tar jag och kollar posten, då ser jag en katt som blivit överkörd och han ligger inne hos grannen.

Mormor sa att det var en tjej som körde på en katt innan så hon var ute och letade efter katten men kunde inte hitta den, och morfar var även och tittade efter den så dom trodde väl han överlevde.

Fick gå till grannen men hon öppnade inte så gick till nästa granne men dom var inte hemma.

Vet ju själv hur det hade varit om min katt försvunnit, och man hade ju gärna velat veta om ens katt blivit påkörd så man visste iallafall.

Tråkigt.


Ska snart ringa min mormor igen, sen ska vi diska och låtsas som vi inte varit här hemma tills mamma kommer hem inatt.

Hon vet att vi är här, men hon har verkligen ingen lust att komma hem från sematern och det ska se ut som jerusalems förstörelse här hemma. Då får man djävulen efter sig.


Av Debora Persson - 6 juni 2009 19:19

Nu är vi hemma i Bjäraryd. Min man, Negern, Oskar och Davidsson sitter och grillar.

Det är pissfint väder ute. Det är nu man skulle varit på Rock egentligen. 

Men icke. Hann inte med att dra dit innan. Blev för stressigt. Annars skulle jag träffat Ida. Men vi fick leta efter Bosse istället. Han är borta igen. Fortfarande borta. Ingen aning vart han kan ha tagit vägen faktiskt.

Men han kommer väl tillbaka när han saknar sin mamma.



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards