♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Debora Persson - 10 juni 2009 20:37

Sjukt mycket att göra på jobb idag.

Folk har väl fått sina skattepengar. Själv fick jag mina idag med. Fick hela 300 kronor. Ja jesus. Det är det minsta jag fått. Annars har jag fått runt 2000 kronor tidigare år.

Men det är nu som jag verkligen behöver pengar. Vi är sjukt fattiga denna månade. Måste ragga lite på min mamma känner jag. Fast hon lär vara rätt ruinerad hon med nu efter en vecka i Turkiet, Karins student, Karins balklänning och allt det där.

Får väl se.



Av Debora Persson - 10 juni 2009 08:24

Egentligen är jag väldigt stressad. Är inte klar och börjar jobba 10 idag. Har ingen taxi så får bli bussen.

Orkar inte jobba idag. Har ont i halsen med.

Ingenting kommer fungera alls känns det som.


Av Debora Persson - 9 juni 2009 22:10

fan fan fan. På mamma lät det som jordens undergång om jag skiter i mötet på skolan. Det är det nästan med. Men jag har redan väntat länge på att det ska bli den 22 juni.


Och som mamma sa så måste jag ju faktiskt plugga om jag ska komma någon vart här i livet. Egentligen.

Jag har ju faktiskt inte tänkt stanna på donken hela mitt liv.


Så vad ska man göra.

Alltid är det jag som ska få problem.

Får helt enkelt ringa skolan och fråga hur länge det  mötet kommer pågå. Det skiljer ju två timmar mellan mötet och undersökningen.

Vill ju inte missa något av det. 

Så får ta och ringa skolan imorrn heöt enkelt och skulle det då vara mer än två timmar så får jag helt enkelt ringa och skjuta en timme på bmm.

Piss, av ALLA dagar så blir det samma dag.

Nu har jag ju faktiskt chansen.

Tänk så kan jag om några år jobba med det jag vill jobba med.



Min vanliga tur.

Av Debora Persson - 9 juni 2009 21:35

Fick hem ett brev idag. Där stog det att jag kom in på skolan! Att läsa på distans!

Visserligen var det ju inte den skolan som ringde mig utan det måste varit den andra jag sökte. Visserligen vill jag minnas att den hette något helt annat, men ändå. Jag kom ju in.


Problemet är ju det nu att man ska på ett obligatoriskt möte den 22 juni. Går man inte dit mister man sin plats i utbildningen. Även om man råkar vara sjuk helt enkelt.

Den 22 juni ungefär samma tid har jag annat för mig. Och kan inte byta den tiden heller, eftersom det var så längesen jag fick den tiden. Då har vi ju tagit ledigt för vi ska på undersökning.

 

Så får helt enkelt skippa skolan nu i vilket fall. Fast det hade jag ju räknat med ändå, att jag inte skulle plugga till hösten.

Men så jävla typiskt att jag kom in och ändå inte kan nu..

Men men vi får se hur jag ska göra..:)

Av Debora Persson - 9 juni 2009 10:17

Nu är man sådär rastlös igen. Bara väntar på att klockan ska gå så man kan ta bussen. Kom ju på att jag måste ha en kofta med. Jag blir fattig denna månaden.

Ska mata katterna nu sen tror jag nog att jag ska bege mig. Undrar om man behäver jacka? Solen skiner men det är säkert pisskallt ute.



Av Debora Persson - 9 juni 2009 08:03

Idag var jag uppe tidigt, steg upp strax efter sju när min man gick till jobbet.

Börjar inte jobba förrän 12, men får åka in tidigare. Måste ha present till syster som tar studenten på fredag. Skulle beställt en, men den fanns inte inne just då och på en annan sida skulle frakten ta för många dagar.

Måste ju ha den senast torsdag eftersom jag åker hem sen.

Ska käka frukost nu och sen göra mig i ordning.


Av Debora Persson - 8 juni 2009 21:30

Köpt ny mobil idag.

Efter jobbet for jag och min man iväg som jagade höns till olika affärer. Ingen affär hade mobilen jag ville ha.

Och när jag väl hittade en  annan jag ville ha så fanns inte den heller.

Men 2 minuter innan elgiganten stängde hittade jag den.

Den som jag ville ha från början!


Rosa och allt. Mycket fint.



Min man köpte med ny telefon. En annan, krånglig manstelefon som inte ett fruntimmer skulle  förstå sig på.

Båda behävde ju nya telefoner egentligen.

Särskillt jag. Den andra skulle inte levt länge till tror jag.


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards