♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Debora Persson - 16 juni 2009 07:37

Lätt att vakna tidigt när man ligger och hostar hela nätterna. Tillslut skiter man i det och stiger upp, finns ingen mening att ligga halvvaken och hosta hela tiden.

Sally stackarn är hungrig men får inte äta. Ska iväg med henne om en stund.

SKa se om vi kunde få henne idmärk när dom ändå var igång. Kan vara ilka bra. Och om kärringgen skulle ta henne haha.


Av Debora Persson - 15 juni 2009 23:00

Grannkärringen kom innan och sa att "Våra" katter pissade innne på hennes jävla altan.

Fick påminna henne om att viisåfall bara hade en katt som var ute. Hon tänktebeskylla oss på alla katterhon sett här ute.Detfinns många katter som går lösa här.

Hon tjatade om någon grå katt med. Men eftersom hon inte kände någon annan med katt så var det givetvis vår katt som gjorde det. 

Hon känner inte oss heller.

Vi stog där och skrek ett tag på varandra. Hon ville inte ha vår katt  inne på sin altan, hon var kattvän sa hon men man kunde inte gilla alla.

Hon stog inne på vår så jag kastade ut henne från min altan och sa att jag inte ville ha henne på min heller. Och så sa jag till henne att jag inte gillade alla mina grannar heller. 


Inte konstigt så många katter försvunnit här i området, hon sa till oss att hon skulle ringa och se till att katten blev hämtad av någon jävla kattfångare. 

Hur kan hon ens tänka att hon skulle ringa någon som skulle hämta katten?

Hon beskyllde oss för att förra veckan eller vad det var att katten varit inne hos henne med. Men sa till henne att vi var bortresta då. 15 mil härifrån, min katt skulle inte gå 15 mil för att gå in och pissa på hennes altan.

Men jo, det var vår katt även om vi var bortresta.


Den kärringen, ser jag henne en gång till så ska jag ringa och se till att dom kommer och hämtar henne och låser in henne på ålderdomshem istället.


Tur min lilla bebis ska kastreras imorrn. Då kan kärringen fan inte komma och säga något.



Av Debora Persson - 15 juni 2009 16:19

Jag har drabbats av sjukt dåligt samvete.

För igår hemma. Visserligen var ju alla sura hemma i stort sett. Men jag har fått dåligt samvete för att jag var sur utan anledning.

Skit jobbigt. Jag måste ringa hem sen.

Känner mig taskig fast jag inte borde känna mig taskig.

Det är alltid såhär. Usch.

Av Debora Persson - 15 juni 2009 11:56

Riktigt surt att sitta inne en sån här dag- fast visserligen hade jag varit inne med om jag hade jobbat.

Måste försöka gå ut lite sen ändå. Frisk luft blir ma inte sjukare av. Kan ju iallafall få ner mina nya blommor i krukan så dom slipper stå och dö. Köpte dom ändå fär en vecka sen.

Sen får man väl dra ner gardinerna så man inte ser det fina vädret och lägga sig i soffan och vila med en film och ett täcke.

Av Debora Persson - 15 juni 2009 09:11

Idag blir jag hemma från jobbet.

Jag har inte råd med det alls egentligen. Jobbar redan lite denna månaden för jag tagit ledigt en massa. 

Men jag mår fan som en apa. Mår pissdåligt. Hostar hela tiden och tjock i skallen och allt det där.

INte kul alls. Och på det är det fint väder idag med. 


Jag skickar iväg min man till affären iallafall så man får lite frukost. Och chokladkex som visas på tvreklamen. Dom är pissdyra med ser skitgoda ut!


Av Debora Persson - 14 juni 2009 22:19

På denna sidan kunde man visst se hur ens barn kommer se ut.

De första två försöken skulle vi visst få en rödhårig unge, hur det skulle gå till eftersom ingen av oss är rödhårig. Men tillslut fick vi oss en blonding, men ser fortfarande lite rödhårig ut... Knäpp sida.

Jag testade hur min syster och Khaleds unge skulle se ut. Dom fick en randig. Först mörk i pannan, ögonen var ljusa och nederdelen var oxå mörkhyad på ungen... Stackars barn isåfall!


http://www.makemebabies.com/
Av Debora Persson - 14 juni 2009 21:24

 

 Sötaste lillebror redo för student



Vår student



Pappsen, Becca och Suss



Småbröder



Så söta



 Balklänningen på Karin



Bal



Karin och Khaled






















































































Av Debora Persson - 14 juni 2009 19:42

Jag är hemma nu. I malmö. Ska käka pizza snart. Min man ska åka och hämta.

Skänt att vara hemma på ett sätt men på ett annat vill jag vara hemma med.

Fast idag har vi alla varit sura hemma. 

Fast det har varit fint väder ute.

Och så mår jag inte alls bra. Så jävla förkyld. Hostar hela tiden och helt tjock i skallen. Vill bara lägga mig och dö under mitt täcke. Kan knappt andas.


Ska lägga in bilder från helgen nu.

Blir från Karins student och balen som var idag med

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards