♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Debora Persson - 1 juli 2010 20:40

   


Får bli två bilder från igår eftersom jag inte har ett skit vettigt att skriva idag.

Av Debora Persson - 1 juli 2010 17:51

Prisa posten i Turkiet!

För en månad sedan (4 juni) skickade Maximilian vykort från Turkiet. Idag (1 juli) kom korten fram!

De måste haft semester där borta just nu.

Ibland när man skickar kort utomlands kommer korten fram bara efter någon dag och ibland kan det ta halvåret. Nu tog det en månad.

Trodde nästan att de skulle komma med julposten framåt jul men icke:)


    

Av Debora Persson - 1 juli 2010 11:04

Jag är inte riktigt på att det redan är juli?! Nyss var det början av juni. Men visst har vi ändå gjort massor kul i juni men det har ju gått så snabbt och helt plötsligt är det juli.

Juli månad kommer mest tillbringas i blekinge skulle jag tro. Det är massor av saker vi ska hitta på så det blir nog en bra månad.

Men nu händer det som sagt inte mycket roligt förrän till helgen för på lördag startar mannens semesrer så i helgen bär det genast av mot blekinge för då ska det även vara perfekt väder med!

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards