♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2009

Av Debora Persson - 2 september 2009 06:59

Snart bär det av till Barnmorskan.

Sedan blir det Förlossningsförberedande Kursen.


Hem och vila en stund innan vi ska iväg till Familjerättsbyrån för att skriva på papper vem som är pappa till Lilleman.


Skulle kunna sova bort denna dagen för är sjukt trött även om jag brukar vara uppe vid denna tiden iallafall men idag, usch.



Tänk att jag dessutom varit hemma från jobbet en månad nu. Och det ska vara en månad till nu. Hur kommer jag orka stå ut??

Av Debora Persson - 1 september 2009 20:30

Idag har jag inte gjort så mycket. Steg upp vid sjutiden för då var min man upp och skulle till jobbet med bussen kvart i åtta.

Fick sällskap via telefon av lillasyster efter en stund. Hon hade ont i skallen efter gårdagens bravader. 

Efter ett tag la vi på för jag höll på att somna.

Vaknade ett par gånger när hon ringde igen men sen kunde jag sova ostört en timme till ungefär.


Plockat lite har jag idag och städat kylen. Sen kom min man hem från sitt jobb.

Åkte ut till Sibbarp och gick en runda sen. Inte alls kallt ute och ändå r sommaren äver och det känns att hösten snart knackar på dörren.

Ska bli skönt med höst. Lite svalare väder tackar jag inte nej till.

Skulle gärna ha höst nu. Aldrig förr har man längtat till hösten men nu vet man ju vad som väntar när löven faller. Lilleman kommer och så blir det flytt. Dessutom slipper man svettas som en gris.


Nu ska vi äta innan det blir film.


Av Debora Persson - 1 september 2009 08:18

Exakt en månad kvar! 30 Dagar!



Du är på dag 250 av 280. (89,3%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 4 fulla dagar (v35+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 30 dagar kvar till beräknad förlossning.

Av Debora Persson - 1 september 2009 08:05

Äntligen är AUGUSTI över och vi har kommit in i SEPTEMBER!


Usch vad skönt. Nu slipper vi Augusti.


Och vad händer i September da?


1 September- En månad kvar.

2 September- Barnmorskan klockan 8.00

FörlossningsFörberedande kurs för andra och sista gången klockan 8.30

Familjerättsbyrån klockan 14.

3 September- Vi ska titta på lägenhet.

4 September- Vecka 36

11 September- Vecka 37

15 September- Barnmorskan

18 September- Vecka 38

25 September- Veka 39

27 September- Mamma min fyller år. Hon blir väl 42?


Inte mycket som händer i september. Fast så vet man inte heller eftersom Lilleman kanske bestämmer sig för att komma i september med...?

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards