♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Debora Persson - 1 januari 2011 18:32

Jag är så jäkla taggad med att starta med körkortet nu!

Har rotat fram gamla körskoleböcker så jag kan plugga lite, både mannen och Oskar är aningens oroliga med hur lite jag egentligen kan om trafiken nu   


 

Av Debora Persson - 1 januari 2011 15:00

Lördag och 1 januari 2011. Äntligen nytt år och nya möjligheter.

Detta året  hoppas vi kommer bli bra. Vet dock inte så mycket om vad som komma skall. Efter jag pluggat klart skolan i juni har jag inte den blekaste om vad jag ska göra faktiskt. Visst ska jag söka till högskolan men gissar på att jag absolut inte kommer komma in. Därför måste man ha en plan B vilket betyder jobb. Vart jag ska jobba har jag heller inte den blekaste aning om vad jag vill göra. Trots ovisshet om vad som komma skall har jag ändå stora förhoppningar och planer för detta året och hoppas på att detta året kommer bli prima ballerina.


Idag tar vi det lugnt här hemma. Kom i säng vid tretiden någongång i natt och sov till 10.00 idag. Oskar är här och det är fotboll och massor av sport tydligen hela dagen.


Detta året har jag bestämt mig för att påbörja körkortet och förhoppningsvis komma så långt som möjligt med det!

Av Debora Persson - 1 januari 2011 11:45

Hej 2011!

Tänka sig att det är ett helt nytt år nu. Kvällen igår kunde inte blivit bättre. Oskar var hos oss tidigare och vid femtiden kom Tim, Julia och Josef. Det börjades på maten direkt. Tog längre tid än vad vi tänkt men vid sjutiden satt vi sex vuxna och en Maximilian vid vårt lilla köksbord i vårt lilla kök.


Efter maten  spelade vi kampen mellan kvinna och man. Nu förlorade vi tjejer men vi var två. Killarna behövde vara fyra för att vinna och vi var inte långt ifrån att vinna på två. Därefter somnade Maximilian och vi fortsatte med Absolut Överens. Där vann jag och Josef såklart.


Vid tolvtiden begav vi oss ut för att se på raketerna. Och skjuta några. Oskar var raketskjutare. Gick bra förutom att något studsade mot en lyktstolpe och small mot oss. Oskar fick väl på benet och det small på insidan av mitt lår, ja jag vet inte. Inte så farligt iallafall. Maximilian var iallafall inne i busskuren som tur var.


Efter raketskjuten så gick vi upp igen en stund innan alla andra begav sig hemåt. Jättetrevlig kväll iallafall. Det blev lugnt och sansat och vi hade roligt.


Bilderna är i oordning.

Min älskling äter

  Debbie   Julia & Tim   Julia, Tim & jag   Oskar & Josef

Oskar.

   

Min Maximilian

Josef & Dennis

   

Julia, Josef & Tim

  Gänget   Josef   Spelar spel   Jag & Dennis

Min älskling

 

Tim & Oskar

  Julia & Tim    

  Gänget   Debbie   Ute   Spelar   Oskar   Debbie & Julia samt en Maximilian           Älsklingsungen

Tim

   

Oskar

 


Tack för igår!

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards