♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Debora Persson - 29 mars 2011 20:00



  Tävlingen jag pratade om igår, goodiebagen som jag vann på. Den vann även mannen på! 500 blöjpåsar fick vi hem i brevlådan idag. Påsarna doftar gott och det kan behövas när man byter en massa bajsblöjor som icke luktar mumma. Perfekt! Företaget som säljer dessa har även våtservetter som tyvärr var slut i vinstpotten men som vi  kommer beställa när vi får pengar sen. 24 paket för 240 kronor är ju inte illa pissat! Hur billigt som helst ju! Jämför med ett paket som i affären kostar ca 30 kr st...

Av Debora Persson - 28 mars 2011 21:27

Häromdagen vann jag inne hos Erika på hennes Goodie Bagtävling hon har.

Jag fick välja en valfri present och jag valde såklart något jag velat ha jättelänge! En personlig almanacka härifrån blev det!

Idag fick jag mitt presentkort så har nu beställt hem den. Skitsnygg med bild på både fram- och baksida på min lilla prins!

Är ni inte med och tävlar så borde ni gå in och och göra det!

 


 

Av Debora Persson - 28 mars 2011 21:02

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.


 

Dagens bild blir en bild som jag aldrig lagt upp tidigare.

Och denna bilden förklarar ju saken.

Och jag bjuder på den.

Av Debora Persson - 28 mars 2011 20:47


Min älsklingspojk! ♥♥

                 

Av Debora Persson - 27 mars 2011 21:51

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.


  Idag blir det en bild på mig och en vän jag inte varit med på länge. Det bllir på mig och Fanny. Vi har inte träffats på länge!

Vi umgicks mycket när vi båda bodde i Malmö. Sen fick vi Maximilian och flyttade till Kristianstad och Fanny flyttade till Helsingborg. När jag tänker efter har vi inte träffats sen vi flyttade.

Bilden är tagen på Liseberg  i juli 2009 när jag, mannen, Fanny & Tim tillbringade några dagar i Göteborg.

Av Debora Persson - 27 mars 2011 21:08

Denna kväll är tamejfanken pest.

Tvättstugan ikväll. Som vanligt ska INGENTING funka där nere. Hade 600 kg tvätt idag och det enda som funkar är tvättmaskinen. Inga lampor fungerar, ingen torktumlare och torkrummet fungerar inte heller!

Blir tokig på den skiten nu. Aldrig funkar något i detta jäkla huset.

Skönt att torka sig på alla badlakan jag tvättat idag. Tumlar man dem inte blir de stenhårda så man får rivsår för fanken.

Går allting som vi planerar så lämnar vi Kristianstad bakom oss till hösten. Det är ju bra iallafall! Och dit vi flyttar- där lär de inte snåla in på ström nere i källaren iallafall.

Av Debora Persson - 27 mars 2011 16:16



 

Jag tävlar hos Fru Svensson om ett presentkort på 200 kronor hos Bamba. Tävla här du också!

Av Debora Persson - 26 mars 2011 21:00

Go´kväll

Kvällen har varit lugn.

Maximilians potträning gick la sådär. Han kissade två gånger men inget i pottan denna gången. Men han kissade i kallingarna och tyckte inte alls det var mysigt så vi öar lite till i morgon utan blöja:)

Hoppas det ger resultat snart iallafall. Men han bör ju kunna säga "kissa" och "bajsa" och förstå vad det innebär innan han kommer kunna lära sig först och främst. Men som sagt, har han abra kalsonger på sig och råkar kissa så är det ju inte särskillt roligt att gå runt med kalla och blöta kalsonger så han kommer kanske vilja gå på pottan istället. :)

Oskar är här ikväll, vi har käkat middag och nu glor vi på film. Pojkarna ville se 2012 så den är igång.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards